Återbetalnings- och Returpolicy

1. Allmän Information

Vår återbetalnings- och returpolicy gäller i 30 dagar. Om det har gått 30 dagar sedan ditt köp, kan vi tyvärr inte erbjuda dig en återbetalning eller ett byte.

2. Kvalificerade Returer

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den.
Den måste också vara i originalförpackningen.

Ej Kvalificerade Varor

  • Presentkort
  • Nedladdningsbara mjukvaruprodukter
  • Vissa hälso- och hygienprodukter
  • Varor som har använts eller modifierats på något sätt

3. Bevis på Köp

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller bevis på köp.

4. Returprocess

För att returnera din produkt, skicka den till:

C Custom
Åvägen 3
435 44 Mölnlycke

5. Återbetalningar

När din retur har mottagits och inspekterats, skickar vi ett e-postmeddelande för att informera dig om vi har mottagit din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning. Om du godkänns, behandlas din återbetalning och en kredit tillämpas automatiskt på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte har fått en återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta därefter ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt bokförs. Kontakta sedan din bank. Det finns ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, kontakta oss på [e-postadress].

6. Utförsäljningsartiklar

Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas, tyvärr kan inte utförsäljningsartiklar återbetalas.

7. Byten

Vi ersätter bara varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta den mot samma vara, skicka ett e-postmeddelande till oss på info@ccustom.se och skicka din vara till: C Custom, Åvägen 3, 435 44 Mölnlycke.

8. Gåvor

Om varan var märkt som en gåva när den köptes och skickades direkt till dig, kommer du att få ett gåvokredit för värdet av din retur. När den returnerade varan är mottagen, skickas ett presentkort till dig. Om varan inte var märkt som en gåva när den köptes, eller om gåvogivaren hade ordern skickad till sig själv för att ge dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och de kommer att få information om din retur.

9. Frakt

För att returnera din produkt, bör du skicka din produkt till: C Custom, Åvägen 3, 435 44 Mölnlycke. Du kommer att vara ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader är ej återbetalningsbara. Om du får en återbetalning, kommer kostnaden för returfrakt att dras av från din återbetalning. Beroende på var du bor kan det ta olika lång tid för din utbytta produkt att nå dig. Om du skickar en vara över 750 SEK, bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att motta din returnerade vara.

Klarna Specifika Krav

Vi erbjuder betalningslösningar via Klarna.

För information om hur Klarna hanterar personuppgifter, vänligen besök Klarnas hemsida för att läsa deras integritetspolicy och uppgifter om dataskydd.Denna policy gäller för alla produkter och tjänster som säljs av och på CCustom.se och kan uppdateras när som helst. Vi rekommenderar att du regelbundet kontrollerar denna sida för eventuella ändringar.

X